utgång med brudarna



jag kunde inte låta bli. men ikväll är det iallafall ut som gäller. som alla andra onsdagar. och fredagar och lördagar. men jag är ju inte den som säger nej när det vankas partaj! som det ser ut nu är det harrys som är planen. middag där med sanna, ida och emelie. toppen! sen drar antagligen jag och ida vidare till etage som vanligt! inget konstigt med det (;

idag fick jag fakturan på min kamera. 60:-. helt okej! var inne på dustin.se någon gång förra veckan och klickade runt lite. då ser jag till min stora förvåning, en sony-kamera för 0:-(?) det såg lite skumt ut men vatusan tänkte jag och klickade hem den. och sepåfan. 60:- för ett par hörlurar och en kamera. bra pris! att dom ca 10 minuter efter att min klass beställt sammanlagt 11 kameror ändrade priset till 1300:- var en annan femma!

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha, najjs me gratis kamera:P

2008-10-21 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0