styr lapp (?)

tog äntligen mitt efterlängtade körkort igår! känns sjukt bra! det första jag gör är att sticka till skolan för att berätta nyheten för sanna och lovisa. så jag springer genom korridoren och skriker "JAG HAR TAGIT KÖRKORT!" då jag möts av lovisas vrål "JAG MED!"

hon som hållit hemligt när hon hade sin uppkörning! fyfan vilken kul överraskning det var! ella dök upp i skolan och vi bestämde oss för att ta våra premiärturer uppe på donkens drive-in.

att jag fick tillbaka mitt internet och mobilnummer samma dag var inte helt fel det heller! plus att ett riktigt avslut på en viss efterfest erbjöds också. mmmmm BRA DAG!


Kommentarer
Postat av: Micke

Grym bra låt:D

2008-10-21 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0