söndag

sjukt sliten dag! vaknade vid 12-1 av att sanna ringer och bestämt talar om för mig att jag ska äta pizza med henne på stan. det är inte mycket att göra så jag flyger upp ur sängen och börjar klä på mig. eller inte. det tar 2 timmar innan jag ens kan tänka på att resa mig upp ur sängen. jag får alltid så fantastiskt ont i ögonen när jag är bakis? skumt. men iallafall, tillslut träffar jag sanna utanför maestro där det blir kebab. gott. vi vandrar runt i falun ett tag och funderar på vad vi ska göra, jag träffade min nya man utanför hemköp. hehehehe, och vi bestämmer oss för att gå hem till sanna. jag somnar såklart i soffan så när sanna berättar något om bilar och hårtorkar så vaknar jag av min egen stämma: "-tåg??" eh. cyklar i fönster och "ska vi kolla vad hon gör på datorn?" vi blev iallafall hungriga en gång till och gick till tzatziki för att köpa mat. vi fick mat. mm. kvällen slutade hos erik där allihopa somnade i soffan. klockan 3 gick vi hem.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0