perra

idag har varit en såndär skum dag. det känns som jag inte gjort nånting när jag faktiskt gjort ganska mycket. gick upp runt 12 för att hinna med lunchjympan på friskis. så kommer jag in och ser att det är en sjukt tråkig ledare som håller i passet. happ tänkte jag och drog till skolan som vanligt. det är så mina dagar ser ut nu förtiden. drar till skolan och sitter där och tittar rakt fram utan att ha några lektioner eller något. skitkul verkligen. men jag fick ju träffa mina mysisar såklart. ella kom ju förbi en sväng med. inte vidare ovanligt det heller!

sen fick jag den otroligt bra idén att gå på intensivpass. vafan? det var sjukt jobbigt och svettigt. men men ska man bli snygg så! emma och jag har iallafall bestämt oss för att börja träna seriöst sista månaden hon bor i falun. det blir bra det! nyttiga ska vi vara också. men det får vi se hur det blir. utan lever och fett på magrutorna. toppen!

en biltur med lina fick det bli också. donken såklart ;) glass är gott. så gick det med nyttigheten. nej nu ska jag sova! upp 6 imorgon för att hänga med lasse till jobbet. blir nog skitkul. hehe. godnatt!


ÅTTIOTAL!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0