menjaha

lite tråkigt har jag. har jobbat i helgen. känner mig rätt duktig. bara vart ute en gång den här veckan också! jag blev jättefull jag. men det gör inget. ska det göras ska det göras ordentligt.

igår låg jag och sov hela dagen, men klockan 8 kände jag att det var dags att ta tag i mitt liv. så jag åkte och hälsade på sanna när hon jobbade på sibylla. trevligt trevlig. hjälpte till att städa ochså. snäll jag är. sen hade jag ju asbra planer inför kvällen! men nejnej. klart jag inte fick nåt. jag är sjukt sugen nu. satan.

så jag åkte iväg till rasmus där totte och sege satt och lanade. det var spännande! rasmus åkte och hämtade sin mamma och hennes kille som var fulla det var roligt. för hans mamma känner numer han som har olw och chips och ostbågar! fast bara i sverige. eller hur det nu var. bo skriver också väldigt fina lappar (:

sex. nu. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0